Onödigt

Jag har precis spenderat 40 minuter i telefonkö till vårdcentralen här i Lund, när jag väl kom fram svarade sköterskan att hon inte kunde någonting om allergi och inhalatorer eftersom allt är receptfritt nu för tiden.
Om man ska se på det positivt så kan jag nu se hela bröllopet och inte springa iväg på en läkarundersökning. Håkan ska köpa med sig en inhalator hem från jobbet, det ser jag fram emot!


Jag om en liten stund.


Jag är en riktig rojalist och en romantiker, så jag sitter redan bänkad i TV-soffan. På söndag bär det av till London, det ska bli så roligt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men kära vän! Inte brukar du vara så dålig av allergin?!?! Hoppas inhalatorn hjälper snabbt så du blir människa igen!

2011-04-29 @ 21:12:03
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0