Riche

Håkan hade valt restaurang i lördags, det enda jag visste var att bordet var bokat till kl 21 så det var spännande att se vart vi skulle hamna när vi gick från hotellet =0). Han hade valt en riktigt bra restaurang, Riche. Maten var helt fantastisk, precis som servicen och stämningen var på topp!

Håkan studerar menyn


Fördrink


Förrätt, blomkålssoppa med tryffel och oxsvansrilette


Grillad, hängmörad entrecôte till varmätt, med olika tillbehör




Jag är redo att hugga in på varmrätten


Kaffe och en tryffel eftersom jag inte ville ha någon dessert




Ser ni den blonda tjejen till vänster i bild? Det är Blondinbella ;-). Det är en mörk bild eftersom jag inte hade någon blixt på. Jag följer hennes blogg varje dag så det var kul att få se henne irl. Hon är så otroligt duktig på det hon gör och hon har en fantastisk energi.



Vi fortsatte med drinkar efter maten


Notan

Kommentarer
Postat av: MAJA HURTIGH

sv: Åh, vad snällt av dig! Förlåt att jag dröjt så länge med att svara, men jag blir så glad så jag vet inte vad jag ska svara haha :D men tack! <3

2011-04-12 @ 20:17:39
URL: http://enochenhalvmeter.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0