Söndag i Stockholm

Solen strålade när vi gav oss av från hotellet.


Eftersom det var söndag så gick jag utan smink och med otvättat hår, så skönt att inte bry sig så mycket.


Vi åt lunch inne i Gallerian. Vi hade bestämt oss för att äta sallad eftersom helgen hade varit rätt onyttig. Håkan beställde in en ceasarsallad men eftersom det är krutonger i en sådan så bestämde jag mig för en kräftsallad på amerikanskt vis... som ni ser på bilderna så skulle jag ha tagit ceasarsalladen istället. Hur kan man kalla det här för sallad?


Det är snarare en kall pastarätt.

Håkans caesarsallad


Håkan njuter av solen


På tåget hem bläddrade jag i Kupé och läste bland annat en artikel om hur man kan sova bättre, väldigt välbehövligt men tyvärr så innehöll artikeln inga nyheter för min del. Artikeln med September var däremot kul att läsa.



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad trist med salladen vännen! Lovar att det blir bättre grönsaker nästa gång ni kommer till oss på middag. Men det verkar onekligen som att ni hade en trevlig helg i Stockholm i alla fall.

2011-04-12 @ 12:36:34
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Det låter bra =0). Helgen var jättemysig och underbar, det var så skönt att bara känna det på söndagkvällen och inte "åh nej, imorgon är det måndag igen..." trots att Håkan åkte till Skåne.

2011-04-12 @ 18:06:33
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0