Svåra val...

Jag ska studera i höst och har suttit framför datorn många kvällar för att välja kurser. Jag vill välja något som är roligt och lärorikt, så det är lite svårt att faktiskt ta tag i det, klicka i och skicka in anmälan.

Just nu är det Företagsekonomi B på distans det som lockar mest. Vi får väl se, ikväll vill jag skicka in det så att jag kan släppa det sen.

Åh, vad glad jag blir när jag ser den här bilden. Den är tagen hösten 2008 när jag bodde i Lund och pluggade företagsekonomi och lite juridik. Både Caroline och Sofia ser så glada ut!


Kommentarer
Postat av: Caroline (Sofias Caroline)

Men där är ju jag! Är det från 2008?! Så länge sedan!! Men vi ser verkligen glada ut! Undra vad det är vi äter, för det är lite svårt att se! Åhh, är det från den kvällen när du hade med dig hemagjorda havreflan som var jättegoda? Och när jag frågade om receptet så sa du att man skulle ha i två matskedar bakpulver:)Kramar till dig

2011-04-15 @ 19:00:16
Postat av: Caroline (Sofias Caroline)

Men där är ju jag! Är det från 2008?! Så längesedan! Undra vad vi åt, är lite svårt att se på bilden. Åhh är det från den kvällen när du hade med dig hemmagjorda havreflan?! Som var så goda! Och när jag frågade efter receptet sa du att de innehöll två matskedar bakpulver:). Stor kram till dig!

2011-04-15 @ 19:07:52
Postat av: Caroline (Sofias Caroline)

haha, jag fattade inte att första inlägget postades så jag skrev det igen:). Har inte koll på det här med bloggar:)

2011-04-15 @ 19:09:05
Postat av: Kristin

Haha, Det kan ha vart den kvällen. En annan tjej var med som hade kort svart hår och pluggade till brandingengör, karin tror jag att hon hette. Vi hade väldigt trevligt iaf =0). KRAM på dig!

2011-04-15 @ 19:58:14
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0