Tabazco och Sinfoniettan

Jag och Kajsa träffades på Tabazco för lite tapas innan konserten.



Våra tapas, jag åt oliver, babyback ribs och getost med pinjenötter


Och så en bild till Bettan, vi åt ingenting av brödet =0)


Vi hann även med en sväng till Esprit och MQ, vad sägs om dessa brillor ;-) nej, inte min stil.


Konsertdags för Västerås Sinfonietta

Solisterna och orkestern, dirigent Roy Goodman


Program


De spelade stycken av Haydn. Rameau, Bridge och Britten. Alla stycken var fantastiska =0) en kanonbra konsert rakt igenom!

Såhär såg jag och Kajsa ut




Vi hade en supertrevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Bettan!

2011-04-05 @ 19:34:26
Postat av: Bettan

Stolt PT :)

2011-04-05 @ 19:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0