Taxistrul! Idag skulle jag ta en taxi till...

img_0267 (MMS)

Taxistrul! Idag skulle jag ta en taxi till stationen eftersom jag har flera tunga väskor med mig, jag ringde och beställde en och fick då till svar att de inte får köra fram till vårt hus, utan hon kunde beställa en till torget ( det har aldrig vart något problem förut) och den skulle komma på en gång, men efter 15min hade den inte kommit så då ringde jag igen varpå hon svarade att taxin jag hade beställt hade plockat upp en annan kund... Okej, det känns ju inte rätt tycker jag men hon verkade inte förvånad. Hon beställde fram en ny bil som skulle komma inom kort, jag sa då att jag stod vid taxifickan varpå hon svarar att de inte får stanna där utan den kommer att ställa dig vid hotellentren, och då undrar jag. Vad har man en taxificka till???? När hon fick höra att mitt tåg skulle gå inom kort så blev det fart på henne och den nya taxin kom inom ett par minuter. Nu sitter jag på tåget, jag hann precis hämta ut min biljett och när jag kom ut på perrongen så tog jag kortet å så rullade tåget in. Skönt att jag hann i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0