Träningen

Idag var det dags att gå igenom ett nytt pass, vi byter pass ca 3-4 gånger per år så att kroppen inte ska vänja sig utan hela tiden få ut maximalt av träningen. Det vi gjorde idag blir pass 1 och då tränar jag rygg, mage och biceps (om jag minns rätt).
Det var både roligt och jobbigt och dessutom så fick jag själv vara med och styra genom att lägga in 30 armhävningar och 3 min hopprep när jag ville i passet och dela upp det som jag ville.

När jag skulle resa mig upp efter en liggande bicepsövning så lyckades jag slå i mitt knä mot en av maskinerna och efter det ville det inte alls vara med =(. Att hoppa hopprep var bara att glömma (jag hoppade lite på ett ben men f*n vad jobbigt det var!) och det var tur att jag skulle göra alla armhävningarna på tårna för det gick inte att stödja knät mot golvet, därför blev det ingen löpning efter passet. Förhoppningsvis så blir det bättre om det får vila lite.
Det blev ingen promenad heller för Al fick ett jobbuppdrag så vi får se om det blir en promenix imorgon bitti istället.

Bjuder på en bild av det jag är mest sugen på just nu, lionbars!



...eller Leilas morotskaka ;-)


Men det ska jag inte äta just nu, nu är det dags för lunch =0).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0