Ny matsedel

Jag har precis kommit hem från en tur på stan. Jag var inne en sväng på Gina Tricot för att byta storlek på ett par jeans jag köpte i tisdags (jag orkade inte prova dem då så jag tog den storleken jag hade för mig skulle passa, men de var för stora, de korvade sig för mkt över benen) och jag hittade inte ett enda par jeans i den modellen (jag kollade 4 olika färger)i min storlek så då gick jag fram till kassan där personalen berättade att den modellen skulle utgå =(. Jag har 4 par jeans av den modellen och tycker så bra om dem så det var riktigt tråkigt tycker jag.
Så jag fick lämna tillbaka jeansen och få pengarna tillbaka istället.

Sedan gick jag till Ny matsedel på Kopparbergsvägen och handlade middag till ikväll.





Mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0