Måndag

Jag blev så glad när jag kom till jobbet idag och såg den här fina lappen som Jonna hade lämnat till mig.



Jag satt ute i solen 40 minuter på lunchen idag, det var så skönt att känna hur solen värmde, jag satt i lä så det gick bra att sitta i linne ;-) äntligen är våren på väg! Det fungerar bättre med allergin nu när jag har kommit igång med allergitabletterna men när gråbo-gänget sätter fart så kommer det nog att kännas av mer än det gör just nu.

Eftersom jag jobbade stängning idag så blev det en lugn hemmakväll för mig. Jag har ätit middag och jobbat lite med en inlämningsuppgift, nu har jag tagit en paus och tittar på "En unge i minuten" en skön måndagskväll helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0