Dagen


Badmintonen igår gick sådär, jag kände mig seg i benen och fick inte iväg de slagen jag ville. Jag vann några matcher men jag kände inte att det stämde igår. Jag hoppas att det blir bättre om två veckor när jag ska dit nästa gång. På tisdag är jag bortrest så då blir det ingen träning.

Idag är det jobb, till sent ikväll och sen vidare direkt till kören för att vara med och repa sista timmen. Det är inte roligt när dagen går i ett och trots att man försöker så är man 90 minuter sen till kören (jag hatar att komma sent)...och är det något som strular på jobbet så blir jag än mer försenad.
Men jag ska tänka positivt idag och håller tummarna för att allt stämmer när vi stänger ikväll.

Idag så bjuder jag på en bild av två härliga tjejer som snart ligger på en sandstrand i Grekland...jag önskar att jag också var där, å Anna också så att det blev en liten Ungern-reunion.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0