Vilken helg!

Den här helgen har vart den bästa på länge. Jag var ledig hela helgen och fick spendera den med min man, kan det bli bättre?

Vi var på FRANK i fredagskväll, vi spenderade lördagen i Stockholm med sol och shopping. Jag gick på bloggträff med en av mina favoritbloggare, Linn Herbertsson. Håkan överraskade mig med en middag på Riche (där vi såg en hel del kändisar ;-). Fantastisk mat, god dryck och bra stämning. Vi tog sovmorgon på söndagen och njöt sen av solen och en mysig lunch. Jag lagade middag som vi njöt av tillsammans innan jag följde med Håkan till flygbussen. Okej, det är inte roligt när Håkan åker, vi fick nästan 2 dygn tillsammans efter 2 veckor isär och det är alldeles för lite, men jag försöker att se det positivt och den tid vi hade tillsammans var helt underbar =0).

Här kommer en bild på mig och Håkan som har några år på nacken men jag blir glad när jag ser den ;-) jag ser så trött ut men Håkan ser pigg och glad ut.

Hösten 2008 i Höllviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0