Bilderna är på väg

Här sitter jag och ska tanka över alla 1179 bilder som jag har tagit den här veckan och så upptäcker jag att det inte ingår någon sladd till kameran. Hur tänker de då? Vi frågade dessutom försäljaren om alla kablar ingick och han sa att de ingick, men  när jag läser snabbguiden till kameran så står det att alla kablar säljes separat. Nu har jag satt in minneskortet i datorn vilket verkar fungera men jag måste införskaffa en sladd för det är lite smidigare än att pilla ut minneskortet varje dag...





Kommentarer
Postat av: Anna

Tipsar då om Kjell och Co som har en "universal"-sladd som funkar till de flesta kameror. Funkar till min Nikon och även till er videokamera ;)

2011-08-02 @ 00:20:04
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0