Body butter

Just nu sitter jag och väntar på soffleveransen. Han ringde nyss till Håkan och sa att han skulle komma om 5 minuter...vilket var för 20 minuter sen.

När soffan är levererad ska jag ge mig ut på en långpromenad. Jag tänkte gå till Nova som är ett shoppingcenter i utkanten av Lund. Vi ska ha en liten konsert senare i veckan då vi ska vara svartklädda men jag har inga svarta kläder här i Lund... Ni får hålla tummarna så att jag inte går vilse. Jag har ingen karta och jag har aldrig gått dit tidigare, det här kan bli en spännande eftermiddag!


Min body butter börjar sina så i lördags köpte jag en ny, den här gången med jordgubbsdoft (om man jämför den med min nuvarande som doftar grapefrukt så doftar grapefrukten mycket godare, men det är alltid kul att prova en ny sort).




Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar deras oliv-bodybutter! Men nu tycker jag att det är lite bökigt när det hamnar under naglarna så jag har köpt en sort i flaska istället. Får se om jag blir lika nöjd ;)

2011-08-23 @ 15:18:50
URL: http://annasviktiga.blogg.se/
Postat av: Ulrika

är starkt beroende av body shop shea body butter. Underbar när man är en torrboll, och doftar lite lagom ät vaniljhållet.

2011-09-25 @ 22:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0