Dagens val

Jag åker till Lund tidigt på torsdag morgon så det innebär att jag har två dagar kvar här. Min att göra-lista ser ut såhär:

Gå på stan (Gina tricot, H&M, MQ)
Handla ingredienser
Baka
Städa hela lägenheten

Hmm, städa lägenheten är det enda som inte är roligt. Är det bäst at börja med det då eller ska jag spara det till morgondagen? Jag kan känna att det beror lite på hur vädret utvecklar sig, det är inte jätteroligt att gå på stan i spöregn. Om jag städar idag så får jag iaf njuta av det imorgon och då kommer jag bara att ha roliga saker kvar. Vem vet, jag kanske hinner med alla saker idag.
Ja, sådana här svåra problem tampas jag med om dagarna ;-). Nu blir det iallafall en efterlängtad frukost!


Ska det bli en tur med den nya dammsugaren idag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha vännen, vilka i-lands problem du har! Men tur är väl det, för det betyder att du har det ganska bra, eller hur ;) kram på dig!

2011-08-30 @ 15:53:28
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0