En effektiv morgon

Nu känner jag mig duktig! Jag har bokat in alla tågresor mellan Västerås och Lund till och med oktober(!). Det har tagit 90 minuter ungefär och nu är jag så hungrig!!! Jag lät Håkan få en liten sovmorgon men nu är det dags att få upp honom ur sängen så att vi kan käka frukost.

Vi hade lite lösa planer på att åka till Stockholm idag och se Pridetåget genom stan men det var redan kl 13 och vi har en del saker att fixa idag så vi skippar det.
Vi ska bland annat inhandla en ny dammsugare då våran gamla bara har gett upp, kanske inte den roligaste sysselsättningen en lördag kan bjuda på men det gäller att passa på när vi har bilen i Västerås.

Igår kväll var vi hemma hos familjen Celsing på middag, vi hade en jättetrevlig kväll och bilder från det kommer senare när jag har fått över dem till datorn, nu är det frukostdags!


Jag och Håkan på Ulrikas 40-årsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0