En regnig torsdag

Idag vaknade jag vid 05.30 då Håkans väckarklocka ringde. Efter det hade jag svårt att somna om, åskan härjade, regnet slog mot fönstret och jag låg och väntade på att Håkan skulle ringa och säga att han hade kommit fram. Så jag somnade om vi 08.30 och sov till 10.45 =0) så jag fick mina timmar ändå.

Repet igår gick bra, jag tyckte att kören lät jättebra och väldigt samsjungen och jag hoppas att det låter lika bra på konserten idag. Idag blir det ganska lugnt för mig, vädret är inte det bästa så jag tror att jag stannar hemma idag. Om det spricker upp så blir det kanske ett besök på Erikshjälpen.

Den här lyxfrukosten åt jag igår (dock inte chokladbollen) det var riktigt smaskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0