En rolig vecka

Nu är det dags att sätta sig i bilen igen. Jag måste erkänna att det har blivit alldeles för många timmar i bilen de senaste månaderna men eftersom läget är som det är så är det bara att hålla god min.

Vi ska åka till Västerås och den här veckan händer det en massa skojiga saker! Vi ska på 40-års fest, jag ska till frissan, fixa naglarna hos Jessica, träna, träffa vänner, vara i Stockholm och förhoppningsvis hinna fixa lite i Västeråslägenheten. Skoj! Det är Håkans sista semestervecka så det gäller att njuta och göra roliga semestergrejer! Det är helt otroligt att det redan är augusti! Jag förstår inte vart tiden har tagit vägen, den bara flyger fram. Jag hoppas att det blir många fina och soliga dagar i augusti.



Foto: Porträttstudion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0