GÄSP!

Vi gick och la oss vid 2-tiden inatt och ändå så vaknar jag kl 06:30 och kan inte somna om... Jag vill ju så gärna, varför kan jag inte????
Jaja, vi har många ärenden att uträtta idag så det kanske var lika bra att jag vaknade i tid.

Vi ska köpa en ny dammsugare till Lundlägenheten, köpa ett nytt duschmunstycke för det vi har nu sprutar åt alla håll, fixa olja så vi kan smörja dörrarna som gnisslar så förfärligt...och så fortsätter listan. Bara en massa tråkigt hemmafix, men det måste ju också fixas.
Jag hoppas att vi hinner med Harry Potter också, men vi får se hur det ser ut.

Nu är det äntligen dags för frukost!!!

Såhär ser vi inte ut idag (snarare tvärtom ;-). Jag hittade den här bilden när jag kollade igenom mina mappar häromdagen. Det är Emilia som är fotograf, jag och Håkan skulle på bal i oktober 2007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0