Mufflon

Hej mina små mufflons!

Jag vet inte varför men på nåt sätt så drömde jag om mufflonfår och att jag var i rymden inatt. Drömmen började om varje gång jag somnade... Det blev iallafall några timmars sömn inatt och nu njuter jag av nybakat bröd från ICA samtidigt som jag bloggar och tittar på Greys anatomy.

Jag funderar på om jag ska baka någon dag den här veckan. Alla mina bakböcker är i Västerås, jag har några kakrecept här på bloggen men jag är lite inne på att baka något matbröd... Jag ska se om jag hittar något roligt recept på nätet.

Planen för idag är annars att ta en sväng på stan, besöka Erikshjälpen och kanske TGR. Jag skulle även behöva ta mig till stationen för att hämta ut alla tågbiljetter till hösten som jag bokade i söndags, för jag har redan nu svårt att tyda mina anteckningar i kalendern.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0