Musik

Det ringde precis en tjej från ett undersökningsföretag och ställde frågor om min musiksmak och radiovana... Mina svar tillhörde nog inte genomsnittet då ungefär hälften av svaren var "Den här låten känner jag inte till". Och när jag svarade P1, P2 eller P3 så sa hon "Vänta lite, jag ska bara leta upp vart de är här på formuläret..." Jaja, kul var det och jag blev riktigt partysugen!!! Synd att det är måndagkväll och jag sitter med kålpuddingskoma här i soffan...

Här kommer några gamla partyminnen!!

Jag och Zarah




Jag och Alvora


Linda å jag


Erika å ja


Jonna å jag



Emma å Sofia



Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, när jag letade foton till bröllopsfestprogrammet så hittade jag en del gamla festbilder på dig och mig. Men de flesta skulle man behöva censurera grovt innan de lämpade sig för en blogg ;)

2011-08-15 @ 20:54:16
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Mmm, de jag såg i mitt arkiv här var inte riktigt bloggvänliga. Jag kanske har bättre bilder på hårddisken i Västerås =0)

2011-08-15 @ 20:56:36
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0