Ny header

Jag sitter här och spånar på en ny header till bloggen. Jag vet på ett ungefär hur den ska se ut men eftersom jag är totalt obegåvad vad gäller mina bildprogram så famlar jag i blindo. Det blir till att kontakta lillebror som får rycka ut och för det första förklara vart han har gömt photoshop för det programmet kan jag inte hitta på datorn och för det andra visa hur det funkar. Jag har försökt med paint men det går inte bra, det enda jag har lyckats med hittills är att skriva "Kristins blogg" på en bild (med fel layout, färg osv...). Jag känner på mig att det här kommer att ta ett tag att fixa till...

Det får nog bli lite kvällsmat (det sista av thairesterna) innan jag fortsätter med bilderna.


Det är inte såhär bloggen ska se ut men det är det enda jag har lyckats med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0