Spännande!

Hur ska det gå? Kommer jag att komma in på mina kurser? Eftersom de använder sig av ett uråldrigt system så uppdateras det inte när någon tackar nej till sin plats utan alla på reservplats får vänta till efter uppropet med att få besked om de kommit in... Terminen börjar idag så jag hoppas på samtal eller mail under veckan. Eftersom jag har sökt kurser som är på distans så är det inget riktigt upprop utan det sker nog online (och då är jag osäker på hur lång tid man har på sig att logga in och svara). På två av kurserna känner jag att jag har en chans iallafall, då jag är bland topp 10 på reservlistan, men de kurser där jag är reserv 90-nånting känns ganska hopplösa.

Tänk om kursen jag sökte från början hade blivit av, då hade jag kanske sluppit den här ovissheten.

Blivande student?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0