Strålande onsdag


Jag startade dagen med att doppa kakorna som jag gjorde igår, i choklad. Så den senaste timmen har jag kladdat med att hacka choklad i det soldränkta köket och sedan doppat kakorna. Det känns som att jag fick lika mycket choklad på mig själv som kakorna fick. Ni ska få se slutresultatet sen när de är klara.

Det är så fint väder ute, strålande sol så om drygt en timme eller så tar jag cykeln och drar till Hälla. Innan dess ska jag få i mig någon frukost och såklart titta på "I sjunde himlen" ;-).

När jag satt och letade efter bilder så hittade jag den här som är tagen i New York sommaren 2010. Såhär vill jag se ut sommaren 2012!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0