Ut på äventyr

Nu ska jag ut på äventyr! Det ska bli roligt och jag ska ta en promenad dit, så vi får se om jag hittar rätt ;-).

Det blev aldrig någon promenad till Nova (så då är det bra att det blir en nu istället). Jag väntade på soffgubben i över en timme och sen ringde Håkan och berättade att soffgubben hade kört till Danmark istället...så det blev en snabbtur på stan. Jag blir lite irriterad på alla krångligheter med soffan, jag hoppas verkligen att han kommer imorgon för nu är den gamla soffan utkastad.

Håkan hjälper Emilia med att flytta över grejer till hennes nya lägenhet så vi sammanstrålar senare ikväll. Då blir det nog Tv-mys och färdigmat (om mitt äventyr inte tar slut väldigt snabbt och jag hinner förbi affären + laga mat innan Håkan kommer).


Jag har inte tagit några bilder idag så det blir en bild från helgen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0