En bra dag

Jag kom hem från stan vid kl 13.30. Det var jättelätt att hitta till och från Nova, ganska exakt 3,5 km enkel väg och så blir det ju en hel del steg inne i köpcentret också ;-) bra gratismotion.

Det som stod på inköpslistan idag var att hitta något svart att ha på mig på konserten på torsdag, jag har ett svart linne och en svart kofta här i Lund men ingenting att ha på mig nertill. Idag hittade jag ett par svarta byxor på H&M, de var dessutom billiga så det blev ett riktigt kap! Jag köpte dessutom en t-shirt och en tunika för totalt 298:- så det var en riktigt lyckad shoppingdag =0).

Jag var så himla trött nu på eftermiddagen så jag slumrade till när jag satt här i soffan och vaknade strax före klockan 17, jag sov i nästan en timme. Det var riktigt skönt men nu känner jag mig nästan ännu tröttare ;-). Nu är det dags för mig att börja göra mig iordning. Repet inför morgondagens konsert börjar klockan 19 ikväll och innan dess ska vi leta fram noter till alla... Lite senare ikväll lägger jag upp receptet på de supergoda chokladbollarna som jag bakade i måndags!


Den här fina rosen hittade jag utanför Blekinska nationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0