Vilken helg!

Usch, den här helgen har jag nästan inte bloggat alls och jag har saknat det men det har helt enkelt inte funnits tid. Nu har jag precis kommit hem efter att ha vinkat av Håkan på stationen. Det blir thaimat till middag som jag köpte med mig på vägen hem. Nu ska jag bara koppla av och ha en myskväll med mig själv, ovanligt men välbehövligt. Jag är helt slut och kommer att somna tidigt ikväll. Nästa vecka utlovas en mer uppdaterad blogg!

Thaimat och TV står på schemat för kvällen!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag är också solokvist. A är på väg hem från Italien och M ligger och sover ;) Ses på onsdag!

2011-08-28 @ 20:10:59
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Visst är det skönt? Att kunna välja mat, tv-program å plats i soffan ;-). Jag passar på att tvätta lite också =0).

2011-08-28 @ 20:17:32
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0