Antagningsbesked

Nu har första antagningsbeskedet inför vårterminen 2012 kommit!
Jag blev antagen till projektledningskursen och står som reserv på en annan kurs. Min förhoppning är att få läsa båda kurserna, men jag är otroligt glad över att ha en kurs klar. När jag sökte höstens kurser stod jag som reserv på alla kurser jag sökte så det känns skönt att jag redan nu kan planera lite av våren och kunna köpa litteraturen i tid.

Dagens planer är middag med Håkan och Kajsa hemma hos oss ikväll, och kanske en promenad med Al nu på eftermiddagen, det beror på om vi får ihop våra scheman. Nu måste jag snart ge mig ut i grårusket och handla mat till ikväll...

Jag tror att det blir lite italienskt ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0