december


Dagen började med en powerwalk tillsammans med AL, det var motigt att komma upp med det var en skön promenad om man bortser från blåsten. Ikväll är det dags för sponsorkonsert och jag ska iväg och repa på eftermiddagen. 

Det är redan december! Det här  året har gått så fort. Eftersom det fortfarande är plusgrader och bart på marken så känns det inte som att det snart är jul.  
Jag börjar känna lite julstämning när jag ser alla fina ljus och stjärnor i alla fönster och lyssnar på julmusik, men den där rktigt julkänslan vill inte infinna sig.

Imorgon bär det av till Lund, då blir det sång, ett besök på IKEA och framför allt så ska vi packa upp och komma mer i ordning. Det ser jag fram emot!

Såhär såg det ut i morse när jag skulle ge mig ut på promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0