Den inre kretsen

Tisdagsmyset bestod av tacopaj, vin, film och spel. Både Em och Ed kom hit så det var jätteroligt!
Håkan kom hem strax efter 22, han fick köpa med sig lite drinktillbehör (för vi hade inte så mycket hemma) så att vi kunde göra drinkar på annat än mineralvatten :-). Vi såg "Inglorius basters" och "Tillbaka till framtiden" och spelet vi spelade gick ut på att ta reda på vuxen man var, man fick vuxenpoäng genom att svara ja på t.ex "har du inköpslista när du handlar?" eller "knakar det i dina knän när du sätter dig på huk?". Innan H kom hem var jag mest vuxen men sen tog han över den platsen ;-). När Em och Ed hade gått läste jag ut den tredje boken i serien om poliserna på Gotland som Mari Jungstedt har skrivit. Den var också riktigt bra, jag har önskat mig bok 5 och framåt i serien (eftersom jag började med att läsa nr 4) och jag hoppas att jag får några böcker i julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0