Duktig tjej

Jag gillar inte att köra bil inne i storstäder som Stockholm och Malmö. Så mycket trafik, människor och vägar hit och dit. Även om jag är där ibland så hittar jag inte och skulle jag åka fel så skulle det ta en evighet att hitta tillbaka. Och nu när det är vinter och halt är jag rädd för att köra av vägen eller krocka på annat sätt. Igår kväll gick det ut isvarningar på radion när vi var på väg hem från Sturup om svart is just på vägen mellan Lund och Sturup.

Jag har precis kommit hem från Malmö, jag skjutsade dit Håkan som ska på julbord ikväll och inte ville köra hem. Sån tur var så är det 5 grader ute och ingen risk för halka och dessutom är det ljust ute och då är det lättare att hitta.
Det är roligt att köra när jag väl sitter bakom ratten, och det var ju inga problem (om man bortser från att jag vid första rödljuset ställde mig där cyklisterna ska stå, jag ställde mig ca 15 meter för långt fram...) Hahaha, jag såg hur Håkan stod och tittade efter mig innan han gick in på konoret så han såg det han med.
Jag ger mig iallafall en klapp på axeln och känner mig duktig som gjorde det!

Det blev ingen sovmorgon idag, Håkan åkte hemifrån vid 8 för ett möte här i Lund och jag kunde inte somna om, han kom efter mötet och då tog jag lite bilder på honom som han ska använda i jobbsyfte, de hade ganska specifika önskemål och vi hann inte titta på bilderna innan jag skjutsade in honom till Malmö men det här är mina favoriter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0