En bra kväll

Nu är jag hemma igen. Det blev inget inlägg imorse eftersom jag tog sovmorgon innan jag skulle till frissan vid 11.
Igår kväll var det repetition inför helgens Messiasföreställningar och vi fick träffa Roy Goodman för första gången. Han var ett riktigt energi- och inspirationskraft och det var jätteroligt! Vi hann igenom hela Messias på repet och det här kommer att bli så bra!

Efter övningen gick vi till Hemmakväll och hyrde en film med Colin Firth i huvudrollen. "Main street" föll inte mig i smaken men Håkan tyckte att det var helt okej.
Efter filmen fick jag en energikick så vi fortsatte att rensa och packade upp en del grejer, det är så roligt när man börjar se resultat! Vi kom i säng sent så därför blev det en välbehövlig sovmorgon imorse.

Gårdagens film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0