En ny vecka

Jag vaknade vid 7-tiden och kunde inte somna om så jag återvände till "Den du inte ser", som är min bok här i Lund. Nu är den så spännande att jag funderar på att ta med den till Västerås så att jag slipper vara ifrån den i några veckor...jag vill ju veta vem mördaren är!

Idag ska jag provbaka i vår nya ugn. Vi ska fira Håkan i Lund i januari och när jag bakar inför den dagen så vill jag ha koll på hur den fungerar (om den är varmare än den andra osv.) eftersom vi inte är här så mycket innan dess.

Nu finns nästa inlämningsuppgift i företagsekonomin ute så om jag hinner ska jag börja titta på den för jag har ingen lust att sitta med den i julaftonsveckan..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är som du, läser ofta flera böcker på samma gång. Men jag bor bara på ett ställe...

2011-12-05 @ 11:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0