Födelsedag

Jag har inte hunnit med att visa bilderna från Håkans födelsedag så de kommer här!

Jag fixade frukost på sängen med blommor och paket. Håkan fick önska maten för hela dagen och till frukost blev det tekakor med julskinka och senap, kokt ägg och te.


Till lunch så blev det en av hans favvorätter, bruna bönor med prinskorv och köttbullar. Eftersom jag inte äter bruna bönor så blev det makaroner för mig. Vi äter det inte så ofta så det var riktigt gott. Till detta serverades julmust.




På eftermiddagen var det dags för tårta och champagne!


Tårtan hade jag gjort själv, ni ska få se bättre bild på den senare.


Till middag blev det oxfilé från Carlströms med mandelpotatispuré, ugnsbakade tomater, champinjoner, sallad och sås. Detta avnjöts tillsammans med ett ljuvligt rött vin från Sicilien.


Vi spenderade dagen med att ta det lugnt hemma och titta på film samt flera avsnitt av The Pacific. Det var så skönt att slippa all julstress och bara mysa och ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken mysig dag du hade ordnat åt din man!

2011-12-27 @ 16:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0