Fröken turkos

Ibland hittar man ett klädesplagg som man inte har använt på länge och så tänker man "varför har jag inte använt den här?" och sen när man har haft på sig plagget ett tag så inser man varför, det är trasigt, fläckigt eller obekvämt. Så var det för mig idag.
Jag bestämde mig för att vara fröken turkos idag, och när jag står i provhytten och tittar mig i spegeln så inser jag varför det var länge sen jag använde den. Den är fläckig på baksidan och fläckarna är omöjliga att få bort så jag måste lämna in den på kemtvätt men det blir aldrig av för ja glömmer ju bort att den är smutsig...


Kommentarer
Postat av: Lena

Lämna in den! Den är ju skitsnygg!

2011-12-09 @ 21:38:22
Postat av: Anna

Häng upp den i hallen - med baksidan utåt så att du blir påmind om den varje gång du går in och ut. Eller så bestämmer vi en dag när vi åker till kemtvätten . Jag tänker lämna in våra bröllopskläder på tvätt - helst före jul hade jag tänkt...

2011-12-10 @ 00:10:01
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0