Håkans presenter

Jag har funderat på present till Håkan ganska länge, det är svårt att hitta på någonting bra för han har det mesta och önskar sig aldrig någonting. Jag har sparat länge och väl för att ha råd att ge honom någonting speciellt.

De röda rosorna fick han av mig och de gula blommorna kom med blombud från jobbet. Han fick flera grattiskort med posten, det är så roligt att få något fint med posten (det tycker både han och jag).

Paketen innehöll följande:
Två fina röda viner som kan lagras, 6 st whiskyglas från Villeroy & Boch, ett fotoalbum med bilder från fotosessionen i Stockholm om vi gjorde i november samt en resebok om Italien och resa dit i vår tillsammans med mig.
Resan var huvudpresenten och om han hellre vill åka någon annanstans inom samma prisklass så är det helt okej, Italien valde jag för att vi trivs väligt bra där och han verkar nöjd med resmålet. Jag har inte bokat än eftersom vi måste kolla av hur det ser ut med hans jobb och mina tentor men vi siktar på maj när det är varmt och skönt där. Vart vi ska i Italien har vi ingen aning om, det återstår att se.




Kommentarer
Postat av: Anna

Så det blev en resa tillslut! Härligt - varje gång när jag läste din blogg i somras när ni var i Italien så sa jag till Andreas att åh vad de verkar ha det bra, jag vill också åka dit ;)

2011-12-28 @ 22:22:26
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0