Lördag

Japp, idag är det lördag. Vi har köpt julklappar, fixat julkort, slagit in paket, ätit lunch och tittat på snön som faller utanför fönstret.
Vi ska alldeles strax bege oss till Konserthuset för att genomföra den sista Messiaskonserten. Det var så roligt igår och jag hoppas att det blir lika skoj idag!
Efter konserten är det gurka med orkestern, då man kan sitta å snacka och umgås lite. Vi ska stanna en stund och sen ska vi bege oss hemåt för att fortsätta med allt julstök.

Vi hade det trevigt igår på Hattfabriken och som ni såg så drack jag världens godaste drink! Det var hög ljudvolym och jag försökte att inte prata alltför mycket men tyvärr är jag lite trött i rösten idag. Jag har försökt att prata igång mig lite så att jag ska orka med 3 timmar Messias. Det får bli en lugn uppsjungning för mig idag, så jag inte spänner mig och skrämmer iväg rösten.

Nu är det dags att byta om, Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0