Lund, nästa!

Imorgon bär det av till Lund. Tåget går kl 06.30 men eftersom jag sov en stund efter morgonpromenaden idag så är jag inte trött än. Jag håller på att packa men det är inte så mycket som ska med, en ryggsäck med kläder och kanske datorn. Min dator är så himla tung så den är riktigt jobbig att bära så jag vill helst inte ha den med men jag klarar mig inte utan den.
Den har några år på nacken och den ger upp varje dag (idag har den dött 3 gånger) så det är dags att köpa en ny, Håkan köpte en ny samtidigt som mig och den är ännu värre än min så han måste också köpa en ny. Vi ska vänta till efter årsskiftet och sen ska vi båda köpa nya, för min del lutar det åt en mac (och då en mindre än den jag har nu ;-). Jag har aldrig haft en mac förut så jag kommer att känna mig helt handikappad i början. 

När jag lämnade Lund förra veckan såg det ut såhär:









Jag hoppas att vi kommer få mer ordning den här helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0