Min dator :-(

Jag får ingen respons från min dator, jag har försökt i över en timme och ingenting funkar. Jag kommer till skrivbordet men jag kan inte klicka på någon ikon eller gå in i startmenyn. Jag har startat om den x antal gånger men det går inte. Jag vet att det är dags att köpa en ny men jag hade hoppats på att den skulle hålla till mellandagsrean.

Det viktigaste just nu är att jag kan få över alla bilder till den externa hårddisken. Vi får se hur det går när jag inte kan klicka någonstans...

Min fina dator


Kommentarer
Postat av: Anna

Har du fler användare på din dator eller är det bara du? A tror att det kan vara din användarprofil som har kraschat. Skittrist är det i alla fall. Hoppas det går bra att lämna in den och rädda bilderna.

2011-12-06 @ 20:46:17
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Stefan

Prova att starta den i felsäkert läge, tryck typ f5,f 6 eller f12 precis när den startar..Brukar stå i typ 1 sek vilken av knapparna det är..Det brukar fungera mot allt :)!

2011-12-06 @ 22:14:10
Postat av: Kristin

Tack för tipsen!!! Jag testar imorgon :-).

2011-12-06 @ 23:59:36
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0