Morgonstund har...

...fört med sig huvudvärk. Jag kunde inte somna igår. Det är inte så jätteovanligt men jag brukar oftast somna före kl 3 ändå. Jag låg där i mörkret och lyssnade när H "andades tungt" som han säger, snarkar säger jag ;-) och var avundsjuk på att han kunde somna. Jag höll på att somna vid 3-tiden men då kom tidningen (tidigt tycker jag), trots att den är avbeställd till början på januari, och det låter ungefär som att någon kliver in i hallen så med ens blev jag klarvaken igen.
Sista gången jag tittade på klockan var hon närmare 04.30 :-( det kommer att bli en seg dag idag, och jag som ville vara pigg ikväll när Emilia och kanske Ed kommer på besök!
Jaja, nu är det dags att se om tryffelsmeten har stelnat eller inte. Håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur står det till med melatoninproduktionen hos frun? Melatoninet är det ämne som talar om för oss att det är natt och dags att sova. Vet att det går att köpa som piller i en del länder (dock inte Sverige). Men kanske kan vara ett shoppingtips när ni är utomlands nästa gång? Hoppas du får sova bättre i natt. Kram

2011-12-20 @ 10:39:59
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0