Mysmorgon

Jag älskar att ta det lugnt på morgonen! Eftersom jag inte har några viktiga tider att passa förrens ikväll så kunde jag ta det lugnt imorse.

Vi såg Shutter Island igår, inte heller en favoritfilm(jag vill gärna att slutet ska vara bestämt så man slipper sitta och gissa hur det egentligen var osv.) och sen fortsatte vi biblioteksrensningen. Dagen idag består av julkortstillverkning och att fortsätta med företagsekonomin (den ska vara inne efter helgen).

På väg hem igår passerade vi Nya Hattfabriken, nu är skyltarna uppe så det måste snart vara premiär, spännande! Jag längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Spännande med en ny butik, men ska de verkligen sälja hattar? eller kommer de att sälja annat också? (inte för att jag tror att du vet, men ändå)

2011-12-14 @ 10:47:47
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Anna, det är Franks nya satsning, en restaurang som är mer avslappnad än Frank om jag har fattat det hela rätt. Namnet anspelar på vad som fanns i lokalerna innan (för länge sen ;-)

2011-12-14 @ 11:42:25
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0