Nattuggla

Tänk att det alltid ska vara så mycket att fixa och så lite tid!
Vi var hemma ikväll och tog det lugnt och fixade saker, slog in julklappar, tvättade och packade inför den stundande Göteborgsresan och ändå så är vi uppe till klockan 2 och fixar. Min förhoppning hade varit att komma i säng vid midnatt så att vi hade hunnit sova ungefär 6 timmar men så blev det inte ;-).

Alla julklappar är iallfall inslagna och jag har packat ungefär hälften av det jag ska ha med mig, vi är bara borta ett par dagar så det behövs inte så mycket. Jag hoppas att det nytvättade kläderna har torkat vid 7-tiden när det är dags att packa ner dem.

Nu är det dags att krypa ner under täcket, vi hörs imorgon bitti!

Nu är klapparna som ska delas ut i Göteborg klara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0