Nyårspresent

Jag fick höra om traditionen nyårspresent av Hanna och tänkte att jag skulle adoptera den traditionen och överraska Håkan med ett paket idag... Det blev till slut 3 paket och de innehöll ett spel som heter Set som är jätteroligt, det här var första gången jag hittade det i Sverige, det var en engelsk version men det ska nig gå bra ändå och jag tackar Bokia som har köpt in det! Det andra paketet var en mjölkkanna som man använder när man skummar mjölk och det sista var 6 st drinkglas som liknar de glas som finns på Varda och Circus!


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh jag älskar spel! Vad handlar det här om?

2011-12-31 @ 17:52:54
Postat av: Marcus Palm

Hej!

Letar just efter sånna glas. Vaaaaart köpte du dom? försökte söka på circus o varda också men google sket sig. MVH MACKAN

Svar: Hej, de är köpta på Lagerhaus, jag tror att de kostade 150 kr för 6 glas, kanonpris!! Jag tror att de finns kvar i sortimentet fortfarande :)
Kristin

2012-09-26 @ 22:40:16
URL: http://www.marcuspalm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0