Tidig morgon

Idag ska vi åka till Västerås, tåget går kl 6.25 så vi är uppe tidigt! Det blev väldigt sent igår, jag släckte lampan vid halv 4, det var mycket som skulle fixas och packas och julgodiset sulle bli klart. Vid 00.30 gick vi över med julgodiset till Ed. Det blev 6 olika sorter om jag minns rätt. Eftersom jag inte hann lägga ut något recept här på bloggen igår som kommer det två stycken idag.

Jag hoppas att vi kan sova lite på tåget så att vi är pigga ikväll när vi börjar fira Håkan. Min älskade, underbara man fyller 50 år imorgon så ikäll blir det middag på FRANK (de har nämligen stängt den 23e). Vad vi gör på hans födelsedag ska ni få höra om senare.

Igår repade vi med lilla gruppen, vi har konsert i Lund i slutet av januari så vi passade på att ha ett rep innan juluppehållet. Det lät bra och det var roligt att höra alla stämmorna, det är alltid någon som saknas så igår var faktiskt första gången som alla 8 var med och repade.

Vi hade Svea med på repet, jag tror att hon gillar renässansmusik för hon var glad hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0