Vad gör man inte...

...för sina syskonbarn?
Idag stod jag beredd som värsta pensionären kl 07.52 utanför dörrarna till leksaksaffären Zetterlunds och väntade. Deras sista lilla gitarr stod i skyltfönstret och fick inte säljas förrens idag så jag insåg att det var bäst att vara i tid om det var jag som skulle bli den lyckliga (på alla andra ställen ser de så fejk ut). När vi gick dit igår kväll (för att se när de öppnade idag) så var den inte kvar i skyltfönstret, så jag var lite förberedd på att någon annan hade fått den.
Personalen jag hade pratat med förra veckan hade gett mig fel info angående varorna i skyltfönstret men personen som hade blivit lovad gitarren hade inte hämtat den i tid så då fick jag köpa den ändå, lycka!
Det "tråkiga" är att jag är mycket bättre på att argumentera när det gäller någon annan än mig.
Nu är Antons julklapp klar och jag kan bege mig av hemåt och fixa frukost på sängen till världens bästa man som fyller år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0