Ajaj!

Vi är alla lite småtrötta efter den långa tågresan idag, vi hade hoppats på att Anton skulle sova middag så att vi kunde ta det lite lugnt men det ville inte han ;-). Eftersom vi inte har några småbarn hemma så är inte lägenheten "barnsäker". Anton vill röra precis ALLTING och jag och Anna säger, "Ajaj", "Inte den", "passa där", "Akta dig" osv. man blir liiiite trött.

Nu är det snart dags att sätta igång med middagen. Anton ska äta falukorv och makaroner och jag och Anna ska göra en pasta med kräftstjärtar (Annas recept). Håkan blir sen hem från jobbet så vi kör en tjejkväll jag och Anna, å så Anton då förstås =0).

Om maten blir lyckad så lägger jag ut receptet senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0