Äntligen hemma

Nu är vi äntligen framme i Västerås igen. Det blev en hel del förseningar så vi missade vårt anslutande tåg i Norrköping, vilket ledde till att vi fick åka buss från Katrineholm till Västerås.

Jag och Håkan på stationen i Lund, vi väntar i kylan på tåget som redan då var sent.

Jag och Håkan

Anton får kvällsfika på tåget



Och såhär glad var Anton större delen av resan



På bussen så somnade han...





Imorgon är det Alla hjärtans-dag, lite mysigt tycker jag men tråkigt att jag inte får träffa Håkan. Vi har bestämt oss för att fira den på torsdag istället. Jag har hittat en liten present till honom men jag ska ut och kika i butikerna nu under veckan och se om jag hittar någonting mer.

Nu är det dags att SOVA! Om jag är pigg imorgon bitti (och det inte är alltför kallt) så blir det en morgonpromenad imorgon men jag får sen hur det känns när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0