Bä bä, vita lamm

Nu har jag, Anna och Anton ätit frukost, Håkan ligger fortfarande kvar i sängen men jag tror inte att han sover för vi har vart ganska högljudda ;-) När man frågar Anton om vi ska sjunga så "sjunger" han "bä bä bä bä bä bä", det måste vara hans favvo, eller så är det det som han kan säga ;-)

Jag glömde visa er mina leggings som jag fyndade på rean på MQ igår, de är väldigt blanka just nu men enligt expediten så ska de få en väldigt snygg slitning ganska snabbt så jag hoppas på det =0).



Om en stund är det dags för lite skolarbete, men av den roligare sorten =0). Ni ska få se om en stund!


Kommentarer
Postat av: Anna

Bä bä sassa mu är ju en annan variant ;) När går tåget?

2011-02-13 @ 12:46:33
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Hahaha, jag berättade för Anna och Håkan om Sassa mu! Tåget går 17.30, framme ca 22.30.

2011-02-13 @ 15:19:53
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0