En hurtig morgon

Eftersom det återigen snöar så bestämde vi oss för att ta morgonpromenaden inne på gymet. Jag gick 4 km och joggade 1 km.
Jag började springa för 1 år sedan, och det gick bra men efter några månader fick jag problem med mina knän och fick gå till en sjukgymnast för att rehabilitera och stärka upp mina knän. Efter sommaren så har jag känt av knäna när jag har kört styrketräning och jag har inte kunnat springa.
Nu tänker jag ta det väldigt lugnt men ändå försöka att komma tillbaka till springandet. Jag gillar att jogga, speciellt när man har kommit in i det och det känns lätt =0) så nu håller jag tummarna för att det ska fungera att börja med lite kortare distanser och därefter öka på allt eftersom.

Nu ska jag göra mig iordning, närmast på schemat står lunch med Alvora!




Såhär ser det ut just nu, jag hoppas att snön smälter bort under dagen för nu vill jag att det ska bli vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0