En underbar kväll!

Vi började kvällen på Tabazco med underbart goda tapas och rött vin! Därefter gick vi till Konserthuset och lyssnade på Helen Sjöholm, konserten var väldigt bra och det fick mig på ännu bättre humör. Efter träningen idag så kände jag bara hur energin ökade och när Helen sjöng "Jag vill känna att jag lever" från "Såsom i himmelen" så var det underbart!

När konserten var slut så gick vi vidare till Sky Bar och drack drinkar, så mysigt och barpianisten underhöll ;-). Nu är jag hemma igen och ska se kvällens avsnitt av "Halv 8 hos mig". Vi hörs imorgon!


Mina tapas, grillad getost, baby back ribs, oliver och kronhjärtan samt friterad risotto med skaldjur, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0