FRANK

När jag kom hem från badmintonen så gick vi till FRANK. Det är vår favoritrestaurang med fantastisk mat och service!

Till förrätt tog jag confiterat anklår med anklever och portvinsreduktion.

Confiterar anklår

Håkan tog sotad tonfisk med chili och avokado.

Tonfisk med avokado.

Till varmrätt blev det Waguebiff med persiljerot och lite andra tillbehör. Kvällens mat är den godaste jag ätit på FRANK och det upplever jag ganska ofta när jag är där, kockarna gör ett fantastiskt jobb!

Waguebiff med persiljerot.

Vi orkade ingen efterrätt så jag tog en cappuccino å så fick vi in lite tryfflar till den.



Efter FRANK gick vi en sväng till Circus...



...och Håkan tog ett glas vin och jag en god drink.



Nu är vi hemma igen efter en fantastisk dejt och Håkan ligger här bredvid mig och sover sött ;-).

Nu är det dags att sova, imorgon är det dags för gymet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0